ПОЛОЖЕННЯ

про Батьківську раду

Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №206

Харківської міської ради»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.Батьківська рада закладу дошкільної освіти №206 є колегіальним дорадчим органом при комунальному закладі «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №206 Харківської міської ради, створеним для забезпечення взаємодії батьківської громадськості Салтівського району міста Харкова з органами місцевого самоврядування району з метою врахування потреб та інтересів мешканців району, захисту їх прав при формуванні та реалізації політики в галузі освіти, а також в цілях здійснення громадського контролю за реалізацією освітніх проектів та цільових програм в системі освіти дошкільного навчального закладу №206.

1.2.Рада формується на основі добровільної участі в її діяльності батьківської громадськості закладу дошкільної освіти №206.

1.3.Рада у своїй роботі керується Конституцією України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, нормативно-правовими актами Харківської міської ради та її виконавчих органів з питань освіти, Положенням про Батьківську раду Салтівського району міста Харкова, цим Положенням.

1.4.Діяльність Ради базується на принципах рівноправності, самоуправління, відкритості, гласності, на вивченні та врахуванні суспільної думки, здійснюється на громадських засадах.

1.5.Основними функціями Ради є погоджувальна, координаційна, консультативна.

1.6.Рішення Ради носять рекомендаційний характер.

2. Основні завдання Ради

2.1. Рада покликана забезпечити узгодження суспільно значимих інтересів батьківської громадськості навчального закладу та органів місцевого самоврядування для вирішення найбільш важливих питань розвитку освіти у закладі дошкільної освіти №206 дотримання безпеки і захисту прав вихованців

2.1.1. Залучення батьківської громадськості до визначення і реалізації районної політики в галузі освіти шляхом створення системи взаємодії і партнерства батьківської, педагогічної громадськості та районного управління освіти з питань навчання, виховання та розвитку підростаючого покоління.

2.1.2.Висунення та підтримка громадянських ініціатив, що мають загальновиховне значення і спрямовані на розвиток освіти у навчальному закладі, забезпечення безпеки і захисту прав вихованців.

2.1.3. Сприяння формуванню правового простору, що забезпечує захист прав та інтересів дітей і батьків (осіб, які їх замінюють) в навчально-виховному процесі у навчальному закладі.

2.1.4. Виявлення думки батьківської громадськості про ступінь задоволеності управлінням навчальним закладом; формування соціального замовлення на конкретні дії, що підвищують ефективність навчально-виховного процесу, в тому числі щодо зміни рівнів освітніх послуг

.2.1.5. Створення громадської думки та забезпечення громадської підтримки серед батьків (осіб, які їх заміщають) управлінських рішень і дій з питань розвитку освіти у закладі дошкільної освіти №206.

2.1.6. Організація і проведення заходів ЗДО №206 за участю батьківської громадськості.

2.1.7. Вироблення рекомендацій органам місцевого самоврядування Салтівського району міста Харкова при визначенні пріоритетів в напрямку розвитку закладу дошкільної освіти

3. Склад Ради, організація і форми роботи Ради

3.1.Рада формується відповідно до цього Положення з числа батьків або законних представників дітей, що навчаються в навчальному закладі. Представники від батьківської громадськості висуваються до Ради закладу дошкільної освіти за результатами голосування на загальних батьківських зборах в навчальному закладі.

3.2. Чисельний склад Ради встановлюється з розрахунку 1 представник від кожного навчального закладу. Персональний склад членів Ради затверджується наказом завідувача дошкільного навчального закладу. Для затвердження персонального складу Ради батьківською громадськістю (дошкільною батьківською радою) до районного управління освіти направляється подання на конкретного кандидата до складу Ради з додатком – протоколом засідання батьківських зборів про висунення кандидатури.

3.3. Основними формами роботи Ради є засідання Ради, які проводяться відповідно до плану роботи Ради, але не рідше 2 разів на протязі навчального року.

3.4. Засідання Ради вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини чисельного складу Ради.

3.5.Голова та секретар Ради обираються з членів Ради на першому засіданні простою більшістю голосів.

3.6.Термін повноважень членів Ради закінчується через рік з дня першого засідання Ради.

3.7. Рішення приймаються більшістю голосів від числа присутніх на засіданні членів Ради. Прийняті рішення оформляються протоколом за підписом голови та секретаря Ради. Ведення діловодства здійснюється секретарем Ради.

4.Права і обов’язки Ради

4.1. З метою реалізації функцій, покладених на Раду цим Положенням, Рада має право:

4.1.1.Отримувати від районного управління освіти інформацію, необхідну для організації діяльності.

4.1.2. Проводити слухання з суспільно важливих проблем в галузі освіти та виховання дітей.

4.1.3.Давати висновки про порушення законодавства в галузі освіти органам місцевого самоврядування Салтівського району міста Харкова і направляти зазначені висновки до компетентних органів або посадових осіб.

4.1.4.Пропонувати для заохочення за досягнення високих результатів у навчанні та вихованні учнів і вихованців кандидатури педагогічних працівників, а також окремих батьків і членів батьківської ради дошкільного навчального закладу

.4.2. Члени Ради вправі вільно висловлювати свою думку з будь-якого питання діяльності Ради, комісій і робочих груп Ради.

4.3.Рада зобов’язана своєчасно інформувати батьківську громадськість про прийняті Радою рішення і проведені заходи

.4.4. Члени Ради зобов’язані брати особисту участь у роботі засідань Ради, комісій і робочих груп відповідно до регламенту Ради.

5. Заключні положення

5.1.Організаційне забезпечення діяльності Ради здійснює заклад дошкільної освіти

5.2.Ліквідація та реорганізація Ради може здійснюватися за рішенням загальних зборів батьківського активу навчального закладу

5.3..У всіх випадках, не передбачених цим Положенням, Рада керується законодавством України та рішеннями органів управління освітою.


Кiлькiсть переглядiв: 49